به گزارش جریان آنلاین؛ پژو ۲۰۶ نهفقط در ایران بلکه در سایر نقاط دنیا بهخصوص کشورهای اروپایی به خودرو بسیار پرفروشی تبدیل شد. طراحی اسپرت این خودرو در اوایل دههٔ ۲۰۰۰ میلادی بسیار چشمگیر بود و ابعاد کوچکش تردد در شهرهای شلوغ و پرجمعیت را آسان کرد.
کارخانه پژو خط تولید ۲۰۶ را در سال ۲۰۱۳ جمع کرد؛ اما قبل از پایان تولید، نسلهای بعدی این پلتفرم را با نام ۲۰۷ و ۲۰۸ راهی بازار کرده بود.
به گزارش زومیت؛ محبوبیت زیاد پژو ۲۰۶ در ایران بهانهای شد تا با استفاده از هوش مصنوعی نسل جدیدش را به تصویر بکشیم. شاید تصور کنید پژو ۲۰۸ همینحالا نقش نسل جدید ۲۰۶ را ایفا میکند؛ اما مسیری که در ایران برای ساخت تصاویر ارتقا یافته در پیش گرفتیم بهگونهای بود تا اصالت خودرو حفظ شود.

در نمای جلو شاهد جلوپنجرهٔ بازطراحیشدهای هستیم که با سپر جدید و چراغهای LED، ظاهری مدرنتر به خودرو دادهاند. طراحی کلی خودرو را چندان تغییر ندادیم تا در نگاه اول همچنان بهعنوان ۲۰۶ قابلتشخیص باشد.
در مقولهٔ فیسلیفت، نمای جانبی خودرو معمولاً تغییری نمیکند. بااینوجود باید به دستگیرههای درِ همرنگ بدنه و حذف زههای جانبی اشاره کرد که همگام با خودروهای امروزی است.
در نمای عقب شاهد تغییرات نسبتاً پررنگتری هستیم. چراغها باریکتر و کشیدهتر شدهاند و دیگر خبری از قطعات پلاستیکی مشکیرنگ نیست و همه تجهیزات بیرونی همرنگ بدنه است تا شاهد ظاهری یکدست و مدرنتر باشیم.

داخل کابین همانطور که از یک هاچبک کوچک مدرن انتظار میرود، نمایشگر مرکزی بزرگی قابلرؤیت است. غربیلک فرمان تا حدی تغییر کرد و نورپردازی کابین نیز در شب جلوهای لوکستر به خودرو میبخشد.

۲۰۶ از آغاز تولید با فروش ۸٬۳۵۸٬۲۱۷ دستگاه تا سال ۲۰۱۲ پرفروشترین مدل پژو در تاریخ این شرکت بود. ۲۰۶ در اروپا نهتنها در فرم غالب شناختهشدهاش، بلکه در مدلهای هاچبک سهدر، کوپه، سدان و استیشن هم تولید شد.
پایگاه خبری جریان/ جریان آنلاین